
12-12-2018, 21:05
|
 |
VW Addict
|
|
Join Date: May 2008
Posts: 539
|
|
Quote:
Originally Posted by Erik Baas
In de motor zit een contact dat de voeding overneemt totdat de wissers in ruststand staan; dat kan stuk zijn, maar 't is idd. wel sterk dat dat bij allebei tegelijk zo zou zijn... Dat contact krijgt voeding vanuit het X-relais over een zwart-grijze draad, daar moet je dus 12V meten.
Edit:
Is dit probleem zomaar opeens omtstaan, of heb je zelf gesleuteld?
|
Probleem zelf maar 2 weken geleden opgemerkt. Ikzelf heb tot hiertoe niet aan de auto gesleuteld want ik heb de auto zelf maar sinds september. Dit probleem moet dus al aanwezig zijn van bij de vorige eigenaar. Zou het dus kunnen helpen om het X-Relais te vervangen?
__________________
Daily's :
2024 VW T-Roc R-Line Business+ 1.5 TSi DSG
1989 VW Golf GL 1.8 GU
|