View Single Post
Old 30-04-2020, 16:33
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar

Vandaag weer een bult spullen ontvangen! 3,9 Kg vliegwiel, K&N inlegfilter, Nieuwe originele riemspanner en versterkte drukhevel voor de koppeling. Ook een Innovate LC-2 wideband gekocht. Deze heeft twee programmeerbare analoge uitgangen, waarmee ik de ECU van een sprong signaal (narrowband) kan voorzien en tevens mijn Digifiz Mini CL (lambda display in de auto) kan aansturen zodat ik de AFR ook in de gaten kan houden. Ook kan ik hier wanneer nodig de AFR mee loggen en is zo'n wideband net even makkelijker voor ooit op de afstelbank.

Ook wat aan warmteontwikkeling gedacht en 15 meter heatwrap besteld. Ook nog een plakbaar hitteschild (voor tegen het brandschot in de motorruimte).

Tevens heb ik Theibach Performance een custom chip laten schrijven op basis van de parameter van de motor (nokkenas en dergelijke). Voordat iemand begint te roepen, die is niet om 'mee te rijden' maar om te zorgen dat de auto de eerste keren zo veilig mogelijk kan starten (geen arm mengsel). Als de auto eenmaal rijdt gaat deze zsm naar een bank voor veilig afstellen.

Dat plus een nieuwe G60 Radiateur, alleen zijn ze die vergeten in te pakken..
Reply With Quote