Ondertussen niet heel actief geweest met upgrades en dergelijke. Onlangs nog even een ashoes vervangen waar deze met inbouwen gescheurd was (geen idee hoe). Normaal is dat nog wel eens een uitdaging wat betreft het loskomen van alles, maar omdat alles nog zo goed als nieuw is was dat een piece of cake. Ik geloof van begint tot eind slechts 30 minuutjes bezig geweest!
Ook de Porsche Klauwen kaal gestraald:
Vandaag (25-1-2021) de auto voor APK gedaan, direct al bericht dat het helemaal perfect was en dus voor het derde jaar op rij blanco gekeurd!

Tevens is het beestje nu 30 jaar oud dus hoef ik nu pas in 2023 opnieuw te keuren, net zo makkelijk!
Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Mooi! jammer van het geel wel. Zo zou VW het niet gedaan hebben 
|
Denk dat VW sowieso niet zo gek is om 4 Pot remklauwen op een Mk2 te zetten

Heb inderdaad nog wel over een andere kleur zitten denken, rood valt in ieder geval af want dat vloekt met het rood van de auto. Zwart heb ik momenteel op mijn remmen zitten, maar. hierdoor kan ik lastig zien of ze echt heel ranzig onder de remstof etc. zitten en/of misschien remvloeistof zouden lekken. Zodoende vond ik het geel wel mooi afsteken tegen het rood van de auto.
Daarbij komt dat ik redelijk gesloten wielen rijdt (Ronal Turbo, G60 Sebrings & G60 staal (wintermodus)). Het zal dus niet zijn dat de remmen de aandacht weg gaan trekken, voor iemand met oog voor detail zal er ook maar slechts een paar puntjes geel te zien zijn