View Single Post
Old 23-03-2023, 08:06
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar

Als je veel zelf doet aan de auto's en voornamelijk VW/Audi etc. bij huis hebt, raad ik je heel sterk aan om gewoon een echte Ross-tech VCDS kabel te kopen.

Ik heb ook een hele tijd met generieke kabels en half-gecrackte software gewerkt, maar 9 van de 10 keer kun je daar niet alle functies mee bedienen. Sommige auto's pakte die maar tot max. bouwjaar 2003 en andere wel weer gewoon tot nieuwere modellen.

Dat hele zooitje in de container geflikkerd en deze gekocht: https://randstadcarsolutions.nl/ind...t&product_id=50

Ik ben het met je eens dat het veel geld is, maar deze kabel komt ook met onbeperkt updaten van de originele VCDS Software. Voor dat geld kun je ook je auto 8 á 9 keer laten uitlezen bij een garage, met die kabel kun je 10 VIN's onbeperkt uitlezen en coderen. Is evt. ook te 'upgraden' naar onbeperkte VIN's mocht je je over een paar jaar bedenken en toch méér VINs willen registeren.

Ik weet in ieder geval dat ik er erg blij mee, vooral vergeleken met andere generieke OBD kabels/scanners.
Reply With Quote