View Single Post
  #261  
Old 25-04-2023, 07:14
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,007
Default

Inmiddels weer wat verder. Via een helpend forumlid heb ik de 3 polige stekker gekregen dus de ventilator werkt nu ook. Tevens moest ik ook nog de ruitenwisserpomp monteren en nieuwe slangetjes dus dat is nu ook afgerond.

Heb lang moeten wachten op onderdelen maar uiteindelijk toch het goede tapijt gekregen wat nu wel goed paste. Dus de vorige die ik gekregen had was hoogst waarschijnlijk wel van een cabrio.

Nieuw tapijt geplaatst voor en achter. Was hier nog bezig om het vast te zetten.







Was zeer blij dat het goed paste.

Daarna de voorstoelen en achterbank er in. Het interieur is nog origineel en niet opnieuw bekleed. Heb her en der een beetje gezocht naar de originele stof maar nog niet kunnen vinden. Als iemand nog wat weet dan hoor ik het graag. Voor nu plaats ik de stoelen zo als ze er bij staan en kijk dan volgend winter wel of ik ze kan laten herbekleden. Wil eerst naar 16 jaar wel eens rijden.




Aluminium instaplijst er ook op. Dit is een typisch Swallowtail item en volgens mij alleen geleverd in 74 en 75 dacht ik.




Middenconsole geplaatst en de schakelpookknop.




Achterbank er ook in. Tevens ook nieuwe kofferbak bekleding gemonteerd. Geen fototje van.







Nu weer verder met de laatste dingetjes.

Ik zoek nog een staaldraad om de verwarming te regelen. Deze loopt van de kachelunit in het dashboard naar de motorruimte om een klep tussen het koelvloeistofsysteem te regelen voor de hete lucht. Iemand deze liggen toevallig?

Ook mis ik volgens mij nog de onderkant van het dashboard om de zekeringkast en stuurkolom enzo af te werken. Deze heeft er volgens mij nooit bij gezeten toen ik de auto kreeg dus weet ook niet hoe het er uit ziet. Iemand een idee of beter nog zoiets liggen?
Reply With Quote