View Single Post
  #362  
Old 03-05-2023, 06:49
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is online now
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 952
Default

Gisteren weer geprobeerd de bak eruit te krijgen. Ik was alleen dus de kans was klein,en het lukte dus inderdaad gewoon niet. Ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt door de bak op een karretje te leggen terwijl hij nog in de auto zit, maar ik had ook geen zin om hem dagenlang op een baksteun te laten rusten met alle risicos van dien. Als ik hem weer op de motor had kunnen schroeven was het allemaal geen probleem maar guess what, dat lukte zaterdag niet en gisteren ook wéér niet

Nu de aandrijfas verwijderd is lijkt het er wel op dat hij er gewoon uit moet kunnen, en ik had hem gisteren ook een heel eind alleen bleef de flens achter het vliegwiel haken.... en dat kreeg ik niet voor elkaar helaas.
Vervolgens nog even geprobeerd om hem er terug op te schuiven maar ook dat was kansloos. Het makkelijkste is wel om in ieder geval te zorgen dat de hij met de auto mee omhoog kan zodat we er vanonderen weer bij kunnen want zo kun je bijna geen kracht zetten. Ik snap alleen niet waarom die as niet in te koppeling wil. Dat gaat echt bizar moeilijk.
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote