View Single Post
Old 22-06-2005, 07:54
ploon's Avatar
ploon ploon is offline
Forum junkie

Default whitewalls (deel 86)

die white wall paint werkt op zich redelijk (als je banden maar ouder als een jaar zijn en niet laag profiel zijn want dan flext de zijkant te veel en gaat het bladderen). mijn voorbanden voldoen niet aan die 2 criteria, dus op ziek naar een andere oplossing. heb nu van die RVS ringen waar white wall ringen aan vast zitten. het spul kwam gister binnen en ik heb er gelijk eentje op de bus gezet. er af halen ging echt moeilijk, terwijl ik juist bang was dat ze er af zouden vallen. de white walls zet je met clipjes vast, daardoor staan ze mooi haaks op de RVS rand en dan zit er nog een speciale ring bij die beschadigingen aan je sidewall moet voorkomen.
na het passen gelijk de mooi blinkende RVS ringen met schuurpapier en een rooie spuitbus onderhanden genomen. ze zijn nu dezelfde kleur als de velgen.
enige probleempje was het feit dat de geverfde beige walls bijna 1 cm breeder zijn dan die nieuwe. dus anderhalf uur met een schuurpapiertje in de weer geweest om dat er weer af te halen! ik voel me net karate kid (wax on, wax off). die achterbanden komen eind volgende week wel (ze zijn nu toch ook al redelijk mooi wit).
vanavond de boel monteren en wat foto's maken
Reply With Quote