View Single Post
  #180  
Old 26-09-2023, 17:34
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 856
Default

Quote:
Originally Posted by René
Bij genoeg caster (en dat heeft deze), gaat ie de wielen ook wat optillen, net als bij een kart. Dan gaat de stabi al z`n werk doen, dus het kraken kan goed komen van die rubbers.

Normaal gesproken gaat er bij de Powerflex rubbers ook een vinger vet tussen stabi en rubber om kraken te voorkomen. Jij hebt het PU om de stabi heen gegoten en later geen vet er tussen gedaan, ofwel?


Nee, maar misschien nog wel even een poging doen.

Quote:
Originally Posted by René
Je zou -wat Frank in de app ook al aangaf- op zoek kunnen gaan naar langere stuurstangen. Op de onderdelensites staan de afmetingen er normaal gesproken wel bij.


Ja, alleen weet ik de lengte van wat er nu onder zit niet. Als ik de camberverstelling aan de bovenkant weer wat terug haal, dan trekt die ook vanzelf wat rechter, en hou ik wel de extra spoorbreedte.

Quote:
Originally Posted by René
Wat betreft de schroefset achter, zou je de bevestiging nog los kunnen slijpen en hoger aan de veerpoot teruglassen?


De veer zit tussen de chassisbalk (dus daar kan ik niks), en de draagarm. Hier zou ik een soort schotelachtige verdieping kunnen maken maar weet niet of ik dat wil. De verstelling zit er nog wel tussen, dus daar kan ik nog 1 cm winnen eventueel.

Quote:
Originally Posted by René
Wordt zo in korte tijd wel ineens een heel extreem karretje tov begin dit jaar...echt gaaf!


Ja zeker, en bedankt, maar zal ook wel moeten met al die snelle Golfjes om mij heen.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote