De voorkant zit er ondertussen weer onder, en de auto heeft weer gelopen. Heb wel behoorlijk camber nu, tussen de 4 en 5 graden.
Die ga ik aan de onderkant bij de verstelbare fuseekogels nog terug zetten. Dit omdat voor mijn gevoel de aandrijfassen behoorlijk opgerekt worden door de extra breedte. De auto is voor nu 185 cm breed van buitenkant band naar buitenkant band. Achter 177 cm.
Doordat ik de aandrijfassen wil sparen, en dus aan de onderkant weer wat smaller ga, zijn mijn nieuwe langere stuurstangen wellicht weer te lang.

Die staan nu al maximaal ingedraaid namelijk. Daarbij zit de koppeling behoorlijk hoog, dus die zal ik nog wat beter moeten ontluchten.
Voor en achter zitten de Eibach stabilisatoren er dus ook onder.
Leuk detail. Achter is maar 1 mm dikker tov origineel, maar dit vertelt maar de helft van het verhaal. Qua gewicht is origineel 2,3 kg, en de Eibach 4,4 kg. De ene is dus hoogstwaarschijnlijk hol, en de ander massief.
