View Single Post
  #1  
Old 28-11-2023, 15:10
JdBn's Avatar
JdBn JdBn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2023
Posts: 12
Default Voorstellen - mk1 cabrio 2.0 8v

Hoi, ik ben Joost, 40 jaar oud alweer en dit jaar vader geworden. Op dit moment in bezit van een BMW F31 330d maar ik heb vanalles gereden tot noch toe. Vorige week na 10 jaar mijn A112 Abarth verkocht en een tijd lang een Aprilia RSV Mille R gehad, en qua dagelijkse auto's wat Italiaans spul gereden (Lancia Delta en Alfa 156) en als vorige daily een E91 335d die helaas ontvreemd is.

De A112 heb ik dus vorige week verkocht, aangezien deze praktisch niet echt bruikbaar was. Had een rolkooi en twee kuipstoelen dus niet echt bruikbaar om er 'met het gezin' een keer op uit te gaan. Dus zodoende op zoek naar een mk1 cabrio. Die heb ik ooit best regelmatig gereden toen mijn ouders er een hadden als tweede auto en daar heb ik aardig goede herinneringen aan. Qua eisen wat ik nu zoek (compact, moet open kunnen, 4 persoons, niet te traag) voldoet die ook wel dus de Marktplaats zoekmachine maakt weer overuren

Mocht iemand nog iets leuks te koop weten dan hoor ik dat natuurlijk graag. Ik zoek overigens een latere serie met 2H blok, dus 1991-1993 geloof ik. Iets met een swap (2l 8v, 2l 16v, niet zozeer interesse in een 1.8t/G60) zie ik ook wel zitten eventueel.
Reply With Quote