View Single Post
Old 31-12-2023, 22:02
Tiggelman Tiggelman is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
ECU staat voor Electronic Control Unit, in dit geval wordt er gerefereerd naar de computer welke de ontsteking en inspuiting van de motor aan stuurt.

Als het een CE-I motor is met een CE-II zekeringkast, dan ga je inderdaad een op maat gemaakte kabelboom moeten vinden. Er zijn legio sites en filmpjes te vinden hoe je een CE-I kabelboom, om kunt katten naar CE-II, maar gezien het feit dat je zelf al aangeeft maar een beperkte hoeveelheid kennis te hebben, zou ik je dit niet aanraden. Het is vrij precies werk.

Er zitten hier wel een paar gasten op het forum die het kunnen (of misschien zelfs zo'n boom op de plank hebben liggen), of je kunt op zoek naar een professional. Zoals hierboven al getipt werd; begin eens met een gezocht advertentie hier en op MP, wellicht heb je geluk.

Ik heb meer informatie!

Mijn broer heeft in de auto kunnen kijken. Helaas heeft hij door een beetje roestvorming niet precies kunnen zien wat de code was, maar hij is 95% zeker dat het PF is. Anders is het een PB. We zullen het iig nog dubbel checken, maar ga dus maar uit van PF. Hij heeft iig een digifant boordcomputer, volgens mij is dat vooral van belang.

Met bovenstaande informatie; waar moet ik precies naar zoeken qua kabelboom (wat voor specificaties?). Dan zal ik vanavond of morgen nog een berichtje online zetten op dit forum en op marktplaats

Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om hier op te antwoorden en dat mijn zwakke lekenkennis niet te frustrerend is!

Groet,
Tiggelman
Reply With Quote