View Single Post
  #35  
Old 25-03-2024, 20:52
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 843
Default

Tweede tankbeurt gaf een 1:22,4 km/l, dus lekker contant. Op Spritmonitor sta ik op plaats 53 van de 1501 Volkswagen Up'jes, met als enige zoekcriteria benzine, dus uitgezonderd CNG en elektrisch. Dus dat gaat best goed volgens mij.

Ondertussen ook al een paar kleine klusjes gedaan, maar niet interessant genoeg om foto's van te maken. Zo heb ik het hemellampje vervangen, ik had geen radio ontvangst, gelukkig zat de benodigde antenne adapter bij de auto, dus het probleem was bekend. Zo mistte er ook een ventilatierooster en de hoedenplank. Deze heb ik beide later van de verkoper gekregen.

Allemaal kleinigheidjes, maar de verwarming was qua temperatuur niet te regelen, en met de aankomende warmere temperaturen wou ik toch wel graag koude lucht in de auto kunnen blazen, aangezien er geen airco op zit. Ook was niet te regelen waar de lucht naar toe moest. Na wat redeneren kon ik alleen maar bedenken dat dit mechanisch was, en dus hoopte ik dat de kabels los zouden liggen, en dit was gelukkig ook zo. Na heel wat gepiel met te dikke handen in te kleine ruimtes in een lastige houding (hoofd bij pedalen etc) is het mij gelukt om beide kabels weer aan te sluiten, en de verwarming functioneert weer zoals het hoort.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote