View Single Post
  #476  
Old 06-05-2024, 12:54
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,855
Default

@Roy zie je opmerking nu pas. Zal is naar zoeken als ze maar dezelfde stijl hebben vind ik belangrijk.

Vorige week de golf 1 van stal gehaald. Moest wat uitzoeken met de Corrado G60 is het handiger een goed werkende G60 er naast te hebben.

Vind het nog steeds leuk de Corrado maar ben letterlijk alle kwalen wel weer tegengekomen. Zoals de derde ABS unit nu in uit gebouwd (helaas nog lampje). Koud start veels te rijk en iets van problemen met de STK (sigaar) of nullast schakellaar. Het duurt wat te lang terug vallen toeren laatst stukje naar stationair.
Gewoon door met uitzoeken heb ook een rookmachine gekocht voor het opsporen van lekkages super handig, snap niet dat ik ooit zonder kon.

Anyway had voor de golf 1 al langere tijd nieuwe achterbank bekleding liggen van Alf VW Sitze in Dusseldorf. Deze van het weekend ingebouwd en voor de rest wat rondjes gereden met de kinderen die vinden het zo geweldig.




Hulp



Verschil oud en nieuw



Klaar. Zo'n heerlijke klus om te doen. Je hebt ook bijna niks nodig andere dan een kruiskop en een stanley mesje.



Weer een project uit mijn systeem:



Foto momentje:







__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote