View Single Post
  #265  
Old 12-06-2024, 10:02
Scully Scully is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,035
Default

2 kleinere zaken opgelost.

Als eerste had ik mijn rug helemaal nat tijdens de laatste dag op Zandvoort, terwijl het iets van 20 graden was. Tijd voor een beetje koeling dus.

Ik heb een adapterplaat gemaakt om lucht uit de ruimte van de ruitenwissers en ECU te halen. Hier wordt de frisse lucht origineel ook vandaan gehaald, en voor de voorruit moet dit een hogedruk gebied zijn, dus dit moet uit zichzelf gaan blazen. Zo niet, of onvoldoende, dan is deze diameter geschikt voor een inline ventilator.







En bij stationair draaien (wachten in de vooropstelling) kwam de downpipe tegen de tunnelbrace aan. Dus deze heb ik aanpast.

Begonnen met een stuk uitlaatpijp, en de originele.




Halverwege:







En klaar:




Hij zou nu ook sterker moeten zijn omdat het nu een koker is ipv een plaat. Bij de uitsparing onder de uitlaat heb ik ook nog een plaatje ingelast voor de stevigheid.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote