View Single Post
  #70  
Old 12-01-2025, 22:25
Razor81 Razor81 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 205
Default

2-10-2020

Nadat ik met de bodem aan de binnenkant was begonnen, en in de RX5 had gezet, bedacht ik me opeens dat het slimmer is om eerst gaten te boren voor de bedbank scharnieren en andere interieurdelen, voordat de RX10 op de bodem gaat en de rest van het interieur gespoten wordt... dus werd het eerst focussen op de rest van de onderkant..

De nieuwe handremkabels weer gemonteerd:




Nieuwe ashoezen (inmiddels is de rode vloeibare pakking netjes weggehaald, voordat jullie daarover beginnen







Daarna een setje remleidingen en een ombouwset naar gescheiden remsysteem gekocht. Origineel zit er een enkelkrings remsysteem op een Duitse T1 tm 1966 en een Braziliaanse tm 1975. Ik bouw hem om naar een gescheiden remsysteem met een HRC uit een T2 (even een oude HRC van een T2 gemonteerd om alvast de remleidingen te kunnen buigen. De HRC staat in bestelling). Ben toch gegaan voor de gecoate stalen, vond ik netter.. Ook een mooi plekje uitgezocht voor het nieuwe T stukje aan de voorzijde:







Ik zal wel wat moeten verzinnen op de belly pan, die past niet meer door de grotere HRC, dus zal ik pas moeten maken.

Vervolgens lekker een middagje buigen:













Leiding clips en bouten opgeknapt:





__________________
Past
Kever 1200
Polo 9N
Golf 6 diesel

Current
Golf MK1
T1 spijlbus Brazil
Reply With Quote