View Single Post
Old 13-01-2025, 12:17
JdBn's Avatar
JdBn JdBn is offline
Forum Newbee

Kleine update, auto is alweer eventjes in mijn bezit natuurlijk. Wat achterstallig onderhoud uit laten voeren (o.a. ashoezen, ontstekingsdelen, etc) en 3-puntsgordels laten inbouwen. Laatste keer dat ik met de auto reed (en hij draaide echt super met de nieuwe ontstekingsdelen!) kapte de motor er echter na een minuut of 5 mee. Dat was eigenlijk tijdens het laatste ritje voor de winter dus zodra het weer een beetje warmer is nog eens een goede testrit doen. Wellicht brandstoffilter verstopt ofzo, leek er echt op alsof er geen benzine meer was.

In de tussentijd een nieuwe radio geinstalleerd. Van:

Naar:

Echt een hele verbetering, die moderne JVC zag er echt niet uit. Wel gezien dat er flink gebeund is in de bedrading, dus ik ga binnenkort even wat spul bestellen (draad, ISO depin tool, krimpkous e.d.) om het weer netjes te krijgen en zonder kroonsteentjes of in elkaar gedraaide draden met een tapeje erover Dan sloop ik ook meteen het alarmsysteem en centrale vergrendeling eruit (die toch half werken).

Qua dashboard is dan de laatste stap de meters onderin vervangen voor nieuwe VDO meters.
Reply With Quote