11-02-2025, 12:11
|
 |
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Formeel is de bevestiging van de stoel homologatieplichtig en zou je moeten herkeuren. De praktijk is natuurlijk dat dat maar zelden gebeurd. AL heb ik het in het verleden wel gedaan op de zaak bij het toepassen van stoelrailverlengers.
En vwb die proefopstelling; Ik zat meer te denken aan je SolidWorks controleberekening. Maar de 20G*eigengewicht stoel viel mij nog wel mee. Had eerder iets inclusief het gewicht van de bestuurder/passagier verwacht.
|
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar zoals je al aangeeft denk ik dat voor nu ook maar te laten. Ik deal voor m'n werk meermaals per week met de RDW en weet hoeveel tijd en geld er in kan gaan zitten als ze vinden dat iets niet helemaal naar hun zin is en ze ineens officiƫle dingen gaan vragen.
Mocht het voor de APK een punt worden dan gooi ik gewoon de oude stoelen er weer in
Ze hadden vast een vrouwelijke crashtestdummy dus was het onbeleefd haar gewicht te vragen, hebben ze er maar 20G keer het stoelgewicht van gemaakt  Ook de 20G... Als je die versnelling/vertraging krijgt te verduren dan wordt je van binnen geloof ik ook al een smoothie..
|