Thread
:
YuLi's Corrado G60 Rescue
View Single Post
#
90
02-05-2025, 22:22
yuli
Forum junkie
Update. De belangrijkste reparatie punten van het winterlijstje zijn aangepakt. De Corrado rijdt voor wat het is: een 36 jaar oude auto gewoon prima. Het voelt alleen nog niet hetzelfde als vroeger. Ik merk dat ik liever in de golf 1 rijdt dan in de Corrado.
Ik zet hem nog niet te koop ofzo maar of die altijd gaat blijven.. Eerst maar een beetje genieten. Zit genoeg tijd en energie in denk ik zo.
Reflectoren opnieuw laten verdampen door Christian van 535classics
Ondertussen afstand gedaan van me daily en golf 1 cabrio en nog maar wat snels op de oprit gezet.
De mannen in het gezin zeggen ok
De vrouwen in het gezet waren niet helemaal blij dat er geen neerklapbare achterbank in zat. Dat is uiteraard bij BMW nog steeds een optie en bij mijn golf van 83 gewoon standaard. Nederlanders kopen dat niet maar gelukkig vond ik wat in Lithouwen en snel ingebouwd anders mocht ik niet verder.
Vervolgens gebruik je dat nooit maar gaat blijkbaar om het idee.
Door met de corrado. Kachel motor vervangen die vond na 14 jaar stilstaan het wel goed geweerst. Echt nog dagen aan het zoeken geweest nog naar een 5 polige kachelweerstand die was ook stuk en je kan alleen maar 4 polige als vervanging krijgen.
Cruise control ingebouwd
Ramen gepolijst. Rode is overspray per ongeluk is 2k binnengespoten. Doe dat nooit stoft als de ziekte
G120 oprit. Ruud versus Arno.
yuli
View Public Profile
Send a private message to yuli
Find all posts by yuli
Add yuli to Your Buddy List