View Single Post
Old 11-05-2025, 08:04
arnout99cc's Avatar
arnout99cc arnout99cc is offline
Forum Regular

Ja die donor was wel fijn. Ik kon alleen niet alles bewaren, dat had teveel ruimte ingenomen bij mij thuis. Ik heb er vooral delen uitgehaald voor de voorkant, en een paar voor de achterkant. Maar ik heb niet genoeg op kunnen slaan er voor denk ik. Dus misschien moet ik zelf wat fabrieken, of nog meer donordelen regelen.

De rechterkant is nu af. Geen idee hoe sterk het is, maar het ziet er best knap uit. Ben ook niet van plan om gesleept te worden.

Ik ben begonnen met het dashboard weer installeren. Bij het instaleren van de instrumentpaneel was ik wat aan het rommelen, lukte niet. Zat ie eindelijk, zag ik een dashlampje op de vloer liggen. Toen dacht ik: shit, nu moet het er weer uit en weer in met lampje. Maar misschien kan ik meteen het lampje even testen.
Getest, deed het niet. Dus was soort van een geluk dat ie er uit viel, nu kan ik eerst nog even lampjes regelen voor ik het er in zet.
Maar nu is het zondag, dus kan ik daardoor dus niet echt verder.
Verder alles een beetje schoongemaakt voor assemblage.

Ik kan in ieder geval naar wat onderdelen: lampjes, voorruit om te beginnen.

Als iemand nog een goedkope voorruit heeft liggen dan hoor ik het graag. mag me allemaal niet teveel kosten.....

Reply With Quote