Nieuwe oliespuitertjes binnen.
Helaas bij de eerste poging draai ik gelijk zo'n kl*to veeltand boutje rond.
De andere 2 heb ik maar niet meer geprobeerd. Nu kan ik er dus alleen nog maar bij als ik de krukas eruit haal, wat betekent dat de motor er uit moet, en ik eigenlijk meteen tegen een motorrevisie aan zit. Als laatste wanhoop actie heb ik maar 10W60 besteld, in de hoop dat dit het probleem verhelpt. Immers, bij koude motor, dus dikkere olie, werkt de nokkenas verstelling wel goed.
Dan ben ik ook nog bezig met de Golf, deze had ook nog last van trillingen bij de remmen. Ik dacht altijd dat het aan mij lag, maar ondertussen vermoed ik het bedrijf waar ik ze heb laten afdraaien. Zowel de schijven van de Seat als van de Golf hebben zo'n 0,4 mm afwijking.
https://www.youtube.com/shorts/eH-TmrZaf6Q
Dus nieuwe schijven besteld, met coole streepjes erin.
Voor extra koeling heb ik de stofkappen verwijderd, en komen de RS3 koelkapjes op de Golf. De nieuwe schijf gaf 0,05 mm aan als afwijking trouwens.