Quote:
Originally Posted by vdWal.
netjes rene! jij blijft ook maar door buffelen aan alles tegelijk he 
wat heb je voor lak op de klauwtjes gespoten?
|
Ja, rust roest he...dus gewoon doorgaan
Ik heb er een laagje Alu-zinkspray overheen gezet. Het liefst had ik er een laag hittebestendig erop gehad, maar dat spuitbusje was bijna leeg en had geen zin om nieuwe te halen
Lupo staat inmiddels weer op z`n wieltjes, remmen ontlucht en heeft z`n eerste kilometers weer gemaakt. De slag van het rempedaal is acceptabel. Hij komt nu iets dieper dan met de originele klauwen, maar prima te doen zo. Denk dat als de Lupo Sport achteras (jep, die ligt ook klaar om opgeknapt te worden

) er met klauwen op komen, dat de standaard 20,64mm hoofdremcilinder even vervangen moet worden voor een 22,2mm exemplaar.
De bevestiging van de stuurkogel zit bij de GTI fusees schijnbaar op een iets andere plek dan de vorige fusees, want de sporing klopte niet meer. Heb het even nagemeten met touwtjes langs de auto en kwam uit op een totale toespoor van 30mm...haha! Deze even goed gezet, maar wil er nog een keertje bij; negatief camber is ook nog net ff iets teveel van het goede, al lijkt het wel dik zo:
En het remt natuurlijk als een malle! Merk wel dat de blokken even wat moeten inslijten op de schijven, maar wat een verschil nu al...nice!
Ondertussen een weekje in de Golf gereden...dat blijft feest...en altijd een tof gezicht als je na een boodschap in het centrum dat hok ziet staan op de parkeerplaats tussen de 13 in 1 dozijn auto`s
Nu de Lupo weer rijdt, heb ik de wielen weer gewisseld en staat de Golf weer onder de carport. Vandaag kwamen de luchthappertjes voor in de onderspoiler binnen. Ik heb vorig jaar de slangen voor de remkoeling kapot gereden na mijn uitstapje door het gras/grindbak in Assen en moet dit dus even weer vernieuwd. De slangen had ik altijd op een ietwat beunmethode aan de voorspoiler gemonteerd en wou het nu eens netjes maken. Dus de originele gaten in de voorspoiler aangepast en de luchthappers erin gedrukt. Lijkt een stuk beter zo. Nu nog even een slang bestellen en die tussen de remmerij en de luchthapper monteren