View Single Post
Old 24-06-2025, 12:34
JdBn's Avatar
JdBn JdBn is offline
Forum Newbee

Updateje. Nieuwe speakers en tweeters (ETON POW13) geplaatst in de deuren, wat redelijk goed klinkt. Ben eigenlijk op zoek naar adapter ringen zodat ik de speakers direct op de deuren kan schroeven ipv dat ze in die plastic bakjes zitten, ik verwacht dat ze daar nog wat beter van gaan klinken. Had op Facebook wel iemand gezien die die dingen had geprint, alleen blijkt niemand ze willen te verkopen.. Nou ja.

Verder beide KVS temp sensoren vervangen. De blauwe was duidelijk al een poosje oud en nu lijkt het rode knipperlampje boven de temperatuurmeter uit te blijven. Toch een kleine win

Na het gedoe na de onderhoudsbeurt waarbij hij uit viel wat testritjes gemaakt. Probleem is niet meer voorgekomen, dus er zal wel ergens een vuiltje ingezeten hebben wat weer los is gekomen.

Blijft toch een mooi ding zo:

Hierna is echter de uitlaatspruitstukpakking er tussenuit gevlogen.. Ik wist al dat er in ieder geval 1 tapeind verrot was aangezien op 1 plek er een bout ingedraaid zit. had weinig zin in iemand het ding te laten proberen uitboren en er dan uiteindelijk achter te moeten komen dat de kop eraf moet om dan nog een revisiebedrijf te gaan zoeken... Dus maar direct naar een revisiebedrijf gegaan. Die vond het geen probleem om even de kop eraf te pakken dus ik heb de complete auto daar af kunnen zetten. Wordt meteen ook even bekeken hoe de 2.0 conversie is uitgevoerd.

En als dan toch alles los moet... poorten licht bewerken, grotere uitlaatkleppen en dubbele klepveren als die er nog niet in zitten
Reply With Quote