View Single Post
Old 16-08-2025, 15:05
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by The Skinnmeister
Schade is netjes gemaakt
En die rooie komt vast goed, verder niet ernstigs waardoor je even uit de roulatie bent??

Inderdaad erg netjes hersteld, dus dat gaf m'n motivatie ook wel weer een boost om met die rooie aan de gang te gaan.

3 jaar terug ernstig ziek geweest, heftige behandeling gehad. Daar wel top van hersteld, maar bijwerking van die behandeling is o.a. dat mn heupen kapot zijn. Begin dit jaar al een nieuwe gehad, straks einde jaar de tweede. Mooi voor mn 35e voorzien van genoeg titanium, kan ik ook weer ff.

Quote:
Originally Posted by vdWal.
hopelijk valt de operatie mee! toch weer wat leuke kleine vorderingen.
genoeg tijd om over na te denken dus straks tijdens het herstel?

Moet ook nog nadenken over de remmen, heb al een hele poos die Z17s liggen.. achter past het wel prima met mn ATS Apollo's, maar voor moet ik toch ten minste naar 20mm spacers.

Geen idee wat die vorige eigenaar allemaal met de mk7 heeft gedaan, maar de bumper en koplamp waren ook goed beschadigd. Heb er maar voor gekozen om dan beide koplampen te vervangen.

Achteraf bleek mijn eigen linker koplamp beter dan de set die ik had gekocht, dus kon weer terugwisselen xD maar hij is er lekker van opgeknapt.

Heb voor de rooie ook al een andere kofferklep in kleur gescoord! Na de operatie ding erop schroeven en de koets wegbrengen voor 2 nieuwe dorpels en om het achterpaneel bij de kofferklep nou eindelijk eens recht te trekken.

Wordt vervolgd.