Ok, nou dat apk verhaal was best teleurstellend (k*t) dus...
Omdat ik geen brug heb heb ik eerlijk gezegd nooit echt goed onder de auto gekeken de laatste jaren. Er was dus (behoorlijk) veel roest/rot aanwezig.
APK keuren had geen zin op deze manier.
Dus nu keuzes maken.....
- Strippen, onderdelen eraf halen en in de pers met dat ding.
- Mooie/zeldzame dingen eraf halen en project overdragen/verkopen.
- Andere auto kopen en daar weer mee verder gaan.
- Strippen, nieuwe delen in (laten) lassen en weer opbouwen.
Ik wil eigenlijk wel binnen afzienbare tijd een rijdbare mk1 hebben, dus ik weet niet of ik zin heb in zo'n uitgebreid project (weer).
Hierbij meteen een vraag. Zit er in de carrosserie veel verschil in een mk1 t/m 1980 (kleine) achterlichten en na 1980 (grote achterlichten) Dat maakt het zoeken van een body weer makkelijker.

__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor
Daily: Passat variant GTE - JD Engineered