23-06-2005, 15:49
|
 |
No personal life
|
|
|
|
ja laat eens zien wat het probleem is. enneuh bedankt voor de complimenten bietul! Vouwen van een remleiding is koud kunstje, maak anders met dun ijzerdraad eerst een malletje. Koper buigt beter dan ijzeren leidingen, dus vraag om koperen remleidingen.
Verder, PROBLEEMpje. Kwam er eergister achter dat de bus toch niet de einden van de schokbrekers raakt, maar dat de draagarmen zo schuin staan dat het de einden van de fuseestukken zijn! OEI! dus wie denkt lager te kunnen dan mij zonder dropped spindels kan het vergeten! Door de schuine stand van de draagarmen komt de stabilisator ook veel verder naar beneden, die wijst dus dan naar beneden! Verder met split de Kybs even bestudeerd en de volgende constatering gedaan: gewone dempers dempen bij het uitveren, kybs dempen bij het inveren! Dus KYB's indrukken gaat zwaar, uitelkaar trekken doettie zelf, en een gewone rode koni is makkelijk in te drukken maar moeilijk uitelkaar de trekken! Door het weer deze week niet veel gedaan, ik betwijfel of ik vanavond wel wat ga doen!
|