View Single Post
Old 25-06-2005, 16:03
Franky B's Avatar
Franky B Franky B is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Franky B

@ richard polo... de bedoeling was om niet een ander blok te gebruiken. kweet dat als je er een 1.8 in gooit, dat bochtenwerk dan wel heel erg lastig gaat worden maar als je um om zou bouwen naar een g40 kan je dan niet gelijk beter een ombouw doen naar een g40 maar dan met een g60 lader? en wat kan ik met mn huidige blokkie doen dan? kzou wel graag meer dan 100 pk willen hebben

@ Allart-Ghetta... ik neem aan dat ik dan ook een andere kop zal moeten gebruiken? kabelboom, computer en dat soort gekkigheid. kan je mij een kleine indicatie geven waar ik zoon btje aan moet denken qwa kosten? 1000 euro 2000? meer???

@dennis@polo86c.nl... turbo ipv g-lader? bedoel je zoiets als met een mercedes compressor? kheb ook al wel gekeken naar een compleet g40 blok maar die hebben meestal al veel km's erop staan of ze zijn niet compleet :S mijn eigen blokkie heeft maar 55.000 km's gelopen dus die kan nog wel ff

kheb ook al ff het forum hier afgestruind of er verder nog iets over opstaat maar kon niet zo snel wat vinden... komt er erg veel bij kijken bij een ombouw? klees nu wel dat het kan das al een begin! Bedankt voor jullie reacties! maar heeft iemand een compleet lijstje van benodigdheden of een link naar een beschrijving van iemand die dit al een keer heeft gedaan?!
Audi 80 GLS (Ex)
Reply With Quote