27-06-2005, 07:35
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
okee, dat is een heel verhaal. Maar je hebt wel gelijk, inderdaad als je een andere kleur had gewild had je die waarschijnlijk wel gekocht.
Alleen speelt het budget bij veel mensen ook een rol. Als iemand een gele golf wil, en hij heeft het geld niet voor n gele golf met een dikke gti motor erin, maar wel voor een 1400'tje in het blauw, en die iemand een 1400 goed genoeg vind kan hij die ook kopen en die dan vervolgen na een jaartje geel laten spuiten.
of als iemand een mk1 wil in een bepaalde kleur, heb je al minder kans dat je die vind, helemaal in de wat nieuwere kleuren. Dus is overspuiten ook een heel realistische gedachte. Maar als je zoals i n jou geval een beetje geld hebt (als ik zo je andere keuze's bekijk) ligt het heel anders, en als je dan die kleur vind en er helemaal verkocht aan bent is het alleen maar goed. Dus dan wens ik je heel veel succes met die kleur, en ik moet ook wel even zeggen dat het een hele mooie kleur is. Als ik soms die andere kleuren zie, felle blauwe, rode, witte, zilvere en ga zo maar door, heb je wel een van de mooiste kleuren uitgekozen.
maar eventjes over je koni's liggen ze er al onder?????? zou toch afgelopen weekend zijn?
VW Polo 1.0 coupe '92
VW Golf4 TDI Highline '01
VW Golf1 1.1 '83
VW Golf2 1.8GT '88
|