Thread: polijst service
View Single Post
Old 18-07-2005, 19:53
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by joossie
Kijk dat mag ik graag zien meer van die fanatieke mannen in Nederland,.......

@ Tommy had ik niet van de week van jouw een pm over hoe je het moest doen.......dat polijsten. ha ha handig hoor!!!!!

Maar goed er is werk zat in de poetsbranche.....
dus welkom in de club van de zwarte koppen.

groeten Joossie

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik niet negatief ben tegenover Kees...

En ten tweede... ik heb eens een rand van een RH velg gedaan voor een maat van me... dat ging prima toen... zat nauwlijks werk aan...(was al een nette rand trouwens...) Maar nu met mijn Pirelli's lukt het me opeens niet... en vandaar dat ik jou een PM stuurde Joossie, want ik stond te kijken van jouw werk.

Ik was er dus al achter dat zown randje, en bijv Pirelli's niet even makkelijk gaan... Maar ik beweer niet dat ik zelf goed kan polijsten... in tegendeel...

Maja, zou het niet lullig zijn als Kees, na het polijsten van zijn randen, er achter komt dat die Porkers o.i.d. van een klant eigenlijk helemaal niet zo goed willen? Dus vandaar dat ik me bij Sebas aansloot. Je kunt beter zelf eerst wat wielen kopen, opknappen, polijsten, en verkopen of voor jezelf houden, en daarna pas beginnen aan wielen van anderen...(het is toch een risico...) En ik weet niet in hoeverre Kees polijsten kan, maar zoals de topic opeens opent is het net of hij alleen ooit een setje randen van BBS heeft gepolijst... Dus vandaar.

No Hard Feelin's verder... En ik wens Kees alleen maar succes... Als ik zelf mijn Pirelli's niet mooi krijg ga ik zeker eens bij hem langs! Hij woont immers om de hoek(spreekwoordelijke dan )

Met een forum moet je altijd oppassen dat een poster het anders kan bedoelen dan jij het leest... (en ik zeg maar zo, de manier waarop je leest zegt toch meer over jezelf als over de poster... )

mijn projecten tot nu toe:

En toch is nooit iets echt geworden zoals ik wel eens wielen van Sixpack bijv zie... Dus vandaar mijn PM aan jou Joossie...

*ps. dit is lang niet alles... Ik ben al tijden aan het prutsen.. *
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote