23-07-2005, 20:52
|
No personal life
|
|
|
|
Na 2x monteren en demonteren van de uitlaat zit ie er nu fatsoenlijk onder. Echter door de spaghetti en een slechte einddemper is het geluid verre van ideaal. Wel het eerste ritje kunnen maken (vantevoren even getankt bij de Tango natuurlijk!!  ) en dat ging redelijk.
Enkele problemen nog;
Inschakelen van de 4e versnelling nog niet mogelijk, plaatje van schakelmechanisme "haakt" in de uitlaat  , zodat je de pook niet naar achteren in de 4 kunt trekken.
De motor loopt ongelooflijk slecht bij lage toeren (500 - 2000 tpm). Geen enkel vermogen aanwezig. De elektronica is verdachte numero uno. Wie heeft er goede tips voor het controleren van de verschillende componenten? Is het waar dat als ik met een lopende motor stekkers lostrek, de computer kapot kan gaan? En wat moet ik precies controleren?
De oliedruksensoren lijken verkeerd om te zitten. Momenteel zit het gele draadje aangesloten op de voorste sensor, met een zwarte kop. Deze zit midden op het oliefilter. Daarachter zit een sensor met een witte kop, en daar heb ik het blauwe (?) draadje op gestoken. Echter bij mijn PL motor zaten de sensoren andersom. Wie weet hoe het hoort te zitten. Ik kan nu geen problemen ermee ontdekken, maar het juiste draadje moet wel op de juiste sensor (of de juiste sensor moet in het goede gaatje...)