View Single Post
Old 06-02-2004, 17:31
polo g60 polo g60 is offline
Forum Newbee

Send a message via AIM to polo g60

het is een XNZ 201021 * motor die injectie motor...dus ik weet voor de rest nix over die code's XNZ waar kan ik dat vinden?ik kon het slecht vinden omdat het wat lichte roest op zat en het nummer niet erg diep is ingeslagen...

Ik denk dat ik gewoon het spruitstuk met carburateur ga over zetten is nu eerst wel makkelijker maar wel jammer ik had liever die injectie er nog op gahad,maar dat kan altijd dan nog wel...ik kon vanmiddag nog een kabelboom kopen van een 1.3 jetta injectie motor zou dat misschien passen?hij had de branstofpomp ook nog wel liggen maar hij zei als die in de tank zat bij een 1.3i ....

Ik kon vandaag ook nog een 1.3 carburateur motor kopen inclusief de versnellingsbak alleen de drukgroep zat er niet meer bij,het motortje had 130.000 km gelopen en komt uit een golf dat alles kan ik voor 25 euro kopen en hij loopt nog wel want ik net uit de golf gehaald en ligt die kerel in de weg...

Ik kijk wel effe wat ik ga doen ik denk dat ik het spulletje over ga zetten...maar kijk maar effe als je wat meer weet over deze XNZ blok...ik hoor het wel van je...Mvg Ferdi...
Reply With Quote