09-02-2004, 01:41
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
er zitten twee herdershonden bij de dierenarts , zegt de 1 tegen de ander:zo waarom zit jij hier? nou zegt die herder dat zal ik je e,s vertellen, op de boederij waar ik werk als terreinbewaker was ik altijd goed aan het werk de baas was altijd tevreden over me en op een gegeven moment begonnen de kinderen van mijn baas mij te pesten opeens gingen de stoppen eruit bij me en heb er 1 gegrepen>ik krijg waarschijnlijk een spuitje. enne waarom ben jij hier met je bazin? dat zal ik je e,s vertellen zegt die andere herder: bij ons op de boederij waar ik ook altijd buiten werkte is al een lange tijd geleden mijn baas overleden, en omdat mijn bazin alleen bang is in huis te zijn mag ik sinds kort binnen wonen , laatst lag ik heerlijk in de keuken in mijn mand te slapen en kwam de bazin op haar knieen de vloer dwijlen, ik kon het niet laten om deze lekkere jonge dame even te dekken, dus daarom ben ik hier. vraagt die andere herder krijg je ook een spuitje dan? nee zegt die herder met een greins op zijn bek : ENKELT NAGELS KNIPPEN!