Quote:
Originally Posted by richard-polo
precies moet nas wel gelijk geven..
tuurlijk zitten daar meer jongeren dan hier maar om he dan meteen zo af te zeiken!!!!!!!!
we zijn daar gvd zelf allemaal geweest of begonnen en nu is het vwforum opeens een grote tering zooi!!!!!!
maar goed zal allemaal wel.. dit forum is ook niet altijd zo informatief hoor 
|
BLAAT!
Jij bent toch ook op de kleuterschool begonnen, en zit nu toch ook... euhmz? in de brugklas bij wijze van?
Het is gewoon maar net wat je zoekt.
Als je het wassen van je auto, of het poetsen van je velgen een project vindt, en je het nodig vind om er een 35 reply topic van te maken... Dan vraag ik mij af wat je hobby is...
Als je gaat vragen wat de mooiste bandenmaat is, er een poll van maakt, er een paar nutteloze reacties op komen, en later iemand heel helder gaat vragen: Voor hoeveel inch velgen, op welke breedte en waar het onder zou moeten? Dan denk je ook, sja, das best handig. En als daarna nog een reactie gaat volgen van, maakt niet uit, was gewoon benieuwd... Tja, zou je dan niet beter met je hobby(poetsen ofzo) bezig kunnen zijn ipv een topic te zetten?
Ik heb de neiging om me aan dat soort dingen te irriteren, net als op dit forum mensen zich aan mij irriteren

Dus ik heb weinig behoefte om daar veel rond te hangen.
Voor collone's en meetinggebeuren ben ik daar wel graag... En er wordt nog wel eens leuk spul aangeboden daar...