Kijk! Dan gaan we internetten!
Als de Golf 1 origineel met 16v geleverd is, raad ik je aan de injectiepomp uit het circuit te halen: Bij de tank dus 1 aanvoer (opvoerpompje in de tank kan je gerust behouden) en 1 retour.
een normaal doorzichtig benzinefiltertje plaats je in het motorruim, daar waar de hard plastic leiding overgaat in rubber benzine slang. (Geen idee waar dat bij een 16v met spinnekop etc zit). Bij m'n polotjes is 't in iedergeval Rubberslang met 8 mm intern. De benzine filtertjes die ik bedoel hebben meestal een verloop qua dikte: 6mm past, en 8 mm ook.
Je kunt het filtertje dus gelijk gebruiken als verloop van 8 naar 6 of van 6 naar 8
NA het filtertje zet je dan slang die past op je elektrische pomp: dat kan 8 of 6 mm zijn, 't zal in jou geval waarschijnlijk 6 mm zijn.
NA de pomp komen de carbs aan de beurt: De 1e zal een -t doorloop hebben naar de volgende carb? de 2e waarschijnlijk niet.
Ik ben zelf niet heel erg thuis in de solexen, maar als ik naar de opbrengst van je pomp kijk, zul je op een maximum komen van een litertje of 100 per uur. ZOOveel zullen de carbs niet trekken (zelfs niet bij volgas

dus OF er vind drukopbouw plaats (Facetpompje gaat dan gewoon langzamer tikken), OF je moet een retour plaatsen.
Dat zul je proefondervindelijk moeten vast stellen: De vlotternaalden kunnen de druk misschien net wel, misschien net niet aan: als de pomp te veel druk levert, waardoor de vlotternaalden gaan lekken,.. stromen de kamers over, en verzuipt de motor