
10-08-2005, 14:57
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,546
|
|
Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Dacht ik dus ook
Mbt de overgangskevers zou dan nog kunnen gelden dat 'sommige' een fuseekogel vooras met 4-gats hebben/hadden...
Ik weet iig zeker dat ik ook eens een origineel nederlandse '67'er overgangskever met originele 4-gats vooras heb gezien (jaaaren geleden in de sleutelschuur waar ook de Blommetjes sleutelden, in Berkel & Rodenrijs), bordeaurood, keihard met schuifdak...
Sorry dat ik je topic gejat heb Erwin
Terug naar je supercoole 58'er ragtop wat mij betreft 
|
Dat kan kloppen
de 1200 modellen van '67 hebben 5x205 maar de 1500 modellen (voorzien van schijfremmen) hebben 4x130
Heb zelf menig maal gesleuteld aan '67ers, en ze zijn er idd in beide steken
Dat van die as zou goed kunnnen, weet niet precies wanneer dat veranderd is.....zoeken we op !
__________________
www.volksaddiction.nl
'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
|