
11-08-2005, 21:45
|
 |
T2 Guru
|
|
Join Date: Aug 2004
Posts: 429
|
|
Quote:
Originally Posted by Rico
Klopt allemaal, bij mijn bus was er een veer van de temperatuurschuif (rood) uitgevallen en heeft toen sluiting gemaakt bij het relais. maar hij deed het niet altijd. dus ik dacht een vuiltje in het relais maar toen ik het dashbord openhaalde zag ik het heel snel.
succes er mee
|
Dat is inderdaad tricky. Die schakelaars zitten niet echt lekker in de T2. Ik heb al verscheidene keren gehoord dat iemand zijn dashboardpaneel loshaalde (T2b dashboard) en dat daarbij de klip waar de schroef in draait, viel op de lichtschakelaar en vervolgens sluiting maakte met de ongezekerde +-draad. Krijg je vuurwerk en brandlucht. Dit veer incident heeft er wel iets van weg.
Het T2a dashbaord heeft gelukkig een frame waar je de schroeven indraait.
Anyways, ff op onderzoek uit gaan en bepaalde dingen uitsluiten, dan vind je vanzelf de oplossing. Als laatste stap zou ik de schakelaar vervangen, dat is wat veel werk. Een relais trek je er zo uit.
__________________
Currently starring in my fleet:
T2 (10x), KG 34 (1x), 82er Passat (1x), 90er Polo (2x).
'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
|