26-08-2005, 09:04
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Nou, dat gaat me een knalfuif worden, daar in die lommerrijk gelegen Flevopolder. Luchtgekoeld wel welkom, watergekoeld misschien...ik wil niet verkondigen dat ik alwetend ben (wat ik uiteraard wél ben), maar volgens mij zijn alle auto's luchtgekoeld!
En inderdaad, als je een meeting organiseert, lijkt het me wenselijk dat je potentiel bezoekers warm laat lopen voor je "feestje", ipv ze in het ongewisse te laten of je meeting al dan niet doorgaat. Stel je een toneelgezelschap voor, dat, twee dagen voordat ze in de plaatselijke theater optreden, eerst alle abonnementshouders bellen of ze nog wel komen, omdat ze bang voor een lege zaal zijn (dat zegt dan altijd meer over de kwaliteit van de voorstelling dan over de bezoekers, dacht ik zo)
Een beetje artiest treedt ook voor drie man op, een beetje organisator van een meeting deinst niet terug voor een opkomst van een man of vijf, zes (kunnen die vijf man na tien jaar zeggen, als de opkomst verduizendvoudigd is, dat zij er ook de eerste keer bij waren)
Niet intrekken die keutel, gewoon door laten gaan, dat Airmere
|