Mensen, het is mij toch zeer vies tegengevallen, ik dacht 1.1tje eruit en dan 1.3GK erin in de Golf en dan maar karren, maar het reviseren van mn VR6 ging mij makkelijker af

.
Het probleem, alles was ok, en we gingen er lekker mee rijden. volgas ging ie super vooruit, en liep gewoon netjes. We hebben de carb gewoon op gevoel afgesteld dus zonder co testen of wat ook, maar hij liep gewoon zoals het hoort.
Toen na ong 100 a 150km ermee gereden te hebben begon het blok af en toe in te houden bij volle acceleratie, het begon met licht schokken, maar hoe meer ermee gereden werd is dit zelfs veranderd in inhouden en heftig stotteren. Ook het starten is vanaf dat moment echt dramatisch, na flink doorstarten uitvallen en weer starten liep het blok pas.
Totdat hij helemaal niet meer startte, Ik heb de hallgever vervangen, en hij starte vanmiddag perfect en stationair liep hij constant 850 toeren (beetje gok op de teller), voorheen schommelde hij nogal eens in toeren. Hij reed ook weer als in het begin, helemaal goed dus, geen stotteren of inhouden.
Ik heb er vanmiddag flink wat mee gereden, na ong 30km zijn het inhouden en stotteren met volgas weer teruggekomen GVD.
Naja naar huis gereden en neergezet, vanavond wilde ik m starten en nu wil hij WEER niet, hij slaat gewoon niet aan.
Het is een heel lang verhaal, maar ik volg het zelf dus echt niet meer en weet niet waar te zoeken, bougies, kabels, rotor, verdeelkap hallgever bobine zijn in orde.