Nou gister om 19;30 vertrokken richting Serge, samen met mn vriendin. Na ong. 1uur en 20 minuten aangekomen.
Ik stond eerst voor de verkeerde flat haha maar uiteindelijk de juiste gevonden.
Deur stond open, toch maar ff aanbellen zo ben ik dan ook wel weer. Vriendelijk ontvangen door Serge en vrouw Wendy, babytje was ook aanwezig.
Computertje meegekregen en weer richting huis gekeerd, en om 2300 lagen we in bed......
Vanmorgen eens proberen te starten, nog met de oude computer erop, geen leven. Die van Serge erop gezet, en GELIJK STARTEN. Nogmaals de oude erop gezet, geen leven, nieuwe er weer op, en GELIJK STARTEN.
Eens wat rondgereden volgas doortrekken, helemaal geen inhouden of stoten/schokken.
Blok is lekker warm geworden, vin paar x aangeslagen, stationair wat naar beneden afgesteld liep erg hoog.
Nu blijft ie stationair wat hangen rond de 1100 toeren en zakt heeeeeel soms weg naar de 800/900.
Afstellen van de onsteking en carburateur en dan moet het goed zijn denk ik, alleen dat kan ik niet zelf, misschien weer eens een ritje naar Serge??
Bedankt alvast iedereen, hoop dat ie het nu BLIJFT doen