View Single Post
Old 12-09-2005, 05:44
Don's Avatar
Don Don is offline
VW Addict

Ik ben eerlijk gezegd van mening dat indien je een meeting organiseerd, je toch wel erop uit bent om zoveel mogelijk auto's bij elkaar te krijgen.

Zo'n type 3 meeting viel tezamen met 2 andere meetings. En ook speciaal gericht op een kleine doelgroep. Logisch dat er daar minder van komen.

Airmere was al ruim van te voren bekend. Het is zonde dat de organisatie vooraf op niks trok. En versta me niet verkeerd. Ik weet erg goed wat het inhoud om een meeting te organiseren.

Wij hebben een meeting gegeven in Blankenberge dit jaar. Dat tezamen viel met 4 andere meetings.
Toch een opkomst van 214 auto's. En dat met dat slechte weer.

Maar ik heb altijd positieve feedback gehad van diverse mensen voor de meeting in bberge
Kijk eens terug op de voorgaande maanden wat voor tegenstrijdende uitspraken er hier voorbij kwamen over Air mere. Ik wil niemand afvallen, of beledigen, maar ik heb afgelopen vrijdag pas een ander topic gelezen en eens goed doorgelezen. Dan zakt je vertrouwen gewoon als je dat leest.

Volgend jaar beter en een tip: Veel flyeren !! En indien er negatieve reacties worden gegeven moet je zo volwassen zijn dat je er tegen kunt.
Het is wat anders dan een huis promoten :biggrin:

Nu gaan we verder naar 8 oktober bij ons !!!!!!!!!!!!!!!!