View Single Post
Old 11-02-2004, 10:42
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

1 op 18? ik denk 1 op 10?

Die heb ik namelijk, al een dik jaar niks meer mee gedaan.... ben er een paar zomers vrij actief mee geweest, maar heb nu een 1 op 1... veel leuker, en relatief kwa onderhoudt niet veel duurder

Die nitro rommel is vrij duur, en bij mij sneuvelden er veel onderdelen. (mede omdat ik teveel ermee prutse.. alles polijsten! ging als de brandweer, en dan brak er wel een draaiend deel... gheheh, daarnaast stoeprandjes, bermpjes...) Een plaats om te rijden is ook moeilijk... we hadden met een grote groep een mooie parkeerplaats gevonden, stonden nooit autos, meters strak asfalt... echt super.... totdat mevrouw die er 400 meter en 5 straten(van de dichtstbijzijnde, en die waren ver) er over klaagde.... niemand had er verder last van.... iedereen vond het gewoon leuk... maar door mevrouw konden we inpakken, en wegwezen. Vind maar weer eens een leuke locatie... en op een stukje weg is de lol er echt heel erg snel af... putdeksels, stoepjes, uitstekende klinkers, auto's en gewoon te klein....

btw, je mag de mijne wel overkopen... 1/10, zowat een auto aan onderdelen, iets sneller als standaard... 3 kappen waarvan 1 half doormidden, hehehe, en een bak met rommel erbij... :P
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05