Hey folks,
Ff een snel updeetje tussendoor.
Gisteravond begonnen met lassen. Het blikwerk zit er in principe allemaal al in, zoals jullie in dit topic wel al hebben gezien ws. Nou moeten er nog enkele stukken afgelast worden omdat alles "gepunt" was. Gister dus het laatste stukje bodem gedaan, en voorbehandeld tegen de roest. Vanavond dan maar begonnen met de beide spatbordranden (achterzijde).
Ik heb er nu 1 klaar, en ben er zelf uitermate tevreden over..........vakwerk voor een "prutser" zoals ik, al zeg ik het zelf !!!!
Nou zul je zeggen, heb je alleen dat randje gelast ?? Dan doe je ook niet veel op een avond !!! Maarrrrrrrrrrrr...............heb ook mijn Daily Caddy nog ff voorzien van frisse "rims". De 16" velgen die in dit topic nog wit onder de GTI zitten, stralen nu prachtig zilver en zitten dus onder de Caddy...........looks awesome btw !!!!!!!!!!
Morgenavond ff de achteras er tijdelijk onder hangen, zodat de Einser weer kan rollen. En dan de andere spatbordrand maar ff doen. Dan blijven er slechts allemaal kleine stukjes over (wat stukjes in de drempels etc) die nog ff afgelast moeten worden. Als dat geklaard is, kan de motor eruit en kan hij in principe naar de spuiter (die ik nog moet vinden

).
Tot zover ff weer...........ik zal na dit weekend (ben dan niet aanwezig) ff wat foto's van mijn laskunsten plaatsen, en zal alle foto-whores hier ook even de velgies onder de Caddy tonen !!!!
Grtz................ LRR