21-09-2005, 08:07
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by sanderh
Ben ik ook voor! een type 3 club, maar wat is nu de functie van het chassisnummer? Zie niet in waarom deze vermeld moet worden, maar voor zover ik weet worden de gegevens niet in de lijst opgenomen als je chassisnummer er niet bij staat!
|
Ik zal het proberen uit te leggen ik heb dit al meer aan de hand gehad maar dan was de discussie andersom , er is altijd een bepaalde groep mensen die graag willen weten of hun auto ouder is dan ander van het zelfde bouwjaar dus je heb bijvoorbeeld 10 variantjes van 1965 aan de hand van het cahssisnr kan je zien welke eerder is gebouwd ( is een soort piemelmeterij, sorry dames ) dus ik werd gewoon bestookt met email overal vandaan of ik niet het chassisnr kon achterhalen toen heb ik besloten om steevast om het chassisnr te vermelden en het email adres kunnen ze mekaar emailen als men zijn chassisnr niet wil dat ik het hier vertoon laat mij dat weten maar geef mij het wel door voor eventuele die dan toch graag willen weten of hun auto ouder of jonger is .
Maar ik zie het probleem niet om je chassisnr niet te vermelden als iemand mij dat kan vertellen graag, en met mij vele anderen
|