10-10-2005, 12:41
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
|
|
|
|
Een man gaat in het cafe naar het toilet en ziet tot zijn grote verbazing dat de man naast hem plast met 2 stralen. Dus de man vraagt: hoe kan het dat u met 2 stralen plast. Zegt de man: ik heb een ongelukje in het ziekenhuis gehad. Als de man aan zijn andere kant kijkt staat er een man, die plast met 29 stralen. Zegt de man: heeft u ook een ongelukje in het ziekenhuis gehad, Zegt de man: nee, ik krijg mijn rits niet open
========
Op een kwade dag zonk er een schip in zee en de enige drie overlevende waren een Amerikaan, een Engelsman en een Japaner. Op een vlot wisten ze een eiland te bereiekn. Daar nam de Amerikaan de leiding:
"Okay," zei hij, "We Americans know what to do in this kind of situation.
You..." zegt hij tegen de Brit. "You take care of the wood for fire. You..."tgene de jappner. "Take care of the suplies and I take care of the food."
Ze gaan uit elkaar en een paar uur later komt de Amerikaan tevreden terug naar het kamp. Hij heeft honderden vruchten geplukt en zelfs wat wild gestrikt. De Brit heeft ook niet stil gezeten en heeft genoeg houd verzamelt om drie winters mee door te komen. Alleen de Japaner is nergens te bekennen.
Naar een paar uur worden ze ongerust en gaan ze naar hem opzoek. Ze lopen het hele eiland door en roepen de hele tijd:
"Japaner, Japaner, waar bem je?!?"
Maar hij is in geen velden of wegen te zien.
Uiteindelijk gaan ze vermoeit en bedroeft terug naar het kamp. Daar angekomen springt plotseling de Jappaner uit een boom en roept:
"SUPLIES!"
|