View Single Post
Old 18-10-2005, 12:50
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Quote:
Originally Posted by Kamran
Ja excuses, vriend van mij zei dat dit Tornadorood was, heb het ff nagekeken op doppelwobber en idd Marsrood. Excuses.

Over het spuiten van de auto in een andere kleur, ik vind rood een heel moeilijk kleur. Toen ik de auto kreeg was ie bijna wit. Na veel poetsen is het rood geworden maar nog steeds zie je wat doffe plekken. Iig naar mijn gevoel niet optimaal. Als ik de auto rijd wil ik hem gewoon top hebben, en als ik dan de keuze heb omdat ik toch ga laten spuiten, wil ik het liefst een donkere kleur. En Dark Burgundy lijkt mij gewoon een hele mooie kleur. Misschien dat ik na het spuiten de clipperset eraf gooi, dat weet ik nog niet zeker.

Als je hem opnieuw marsrood laat spuiten, en dan vervolgens blanke lak erop dan zul je volgens mij niet zo snel problemen krijgen met het verkleuren. En dan blijft ie mooi origineel, vooral als je die clipperset eraf haalt.

.................En dan mag je op een meeting ook een keer naast de mijne staan als je hem marsrood laat

Grtz............... LRR

Ps: Begrijp me niet verkeerd, dark burgundy is een leuke kleur...........maar dan wel op een Golf 3 VR6 of zo .

EDIT: Ik krijg al bijval van iemand uit de Marsrode Brigade zie ik hierboven !!!!!!