View Single Post
Old 20-10-2005, 23:15
Clawfinger's Avatar
Clawfinger Clawfinger is offline
VW Enthousiast

Talking FF mezelf voorstellen...

Hallo mensen!

Om af en toe wat te kunnen vragen aan de echte experts, heb ik me hier maar aangemeld Hopelijk levert het dan ook antwoorden op

Ik ben in het bezit van een Golf S van 1980, compleet met 1300 motor op LPG... Ja, je leest het goed.

Ik was van plan hem zo origineel mogelijk te houden, maar dan is de lol er snel van af, vind ik. Dus af en toe verander ik wat kleine dingetjes. Zo heb ik nu een cabrio grille met verstralers gekocht Tevens ben ik van plan om er smoke achterlichten in te zetten. Voor heb ik al witte knipperlichtglazen...

En dan zijn er de velgen nog... Ik heb 4 Estoril velgen in de schuur liggen, ook wel bekend als de Golf II Fire&Ice velgen. Ivm behoorlijke corrosie heb ik ze laten stralen, en nu moeten ze nog gespoten worden... Polijsten leek me geen praktisch plan (veel werk voor niks met al dat pekel). En daar komen dan weer 195/50 Bridgestone Potenza's om

In het interieur heb ik het tweespaaks stuurtje vervangen door een leuk spucknapf stuurtje van een 1e type GTI. Verder een golfbal pookknop en een middenconsole met klok en olietemperatuurmeter... Ik zoek eigenlijk nog een handschoenvak klepje Nja, is ook niet van het grootste belang...

Oja, de Golf is Santosgroen van kleur ongeveer net zo groen als die smiley dus haha

Nou, laat maar eens horen of ik forumwaardig ben