View Single Post
Old 21-10-2005, 22:44
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Je rijdt niet alleen op de weg toch? Dus houd graag rekening met anderen... Als het druk is, of ik passeer auto's die aanzienlijk langzamer rijden, dan pas ik mijn snelheid aan... Als iemand om me heen wil(en dat kun je meestal al aan zien komen als je wat beter in je spiegels kijkt ) Dan maak je ruimte, desnoods houd je even in, ga je achter een ander rijden, maar ik rem liever iets af om iemand voorbij te laten, dan dat ie laatste nippertje remt en dicht achter me blijft hangen.... Heb je zelf in de hand dus...

Daarnaast zijn er nogal wat mensen die hun brood verdienen op de weg, of gebruikmakend van de weg... Ik heb best begrip voor inhalende vrachtwagens... En er zijn ook zat chaffeurs die even inhouden als het lang duurt, omdat het snelheidsverschil niet groot is... Dingen zijn nu eenmaal meestal begrensd, dus even wat doortrappen is er dan niet bij.

Maar ik vind het dus ook behoorlijk storend als iemand met de mogelijkheid om gewoon met de stroom mee te rijden gaat lopen opstoppen... Je kunt je wel een beetje aanpassen, anders pas je je route maar aan zoals al wordt geadviseerd. Neem je maar provinciale wegen...

Wat mij betreft mag voor deze mensen het openbaar vervoer gratis... Gaat even snel
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote