beste vw vrienden,
heb afgelopen zaterdag m'n golf (Golv) naar de spuiter gebracht, moest ff het een en ander worden bijgewerkt, zoals sommige misschien weten heb ik heel de kwartet set eraf gehaald, de skirts zaten alleen vast met ruitenkit (volgens mij) bij het demonteren trok je de helf van de verf mee, wat minder is natuurlijk
maarja dat wordt weer allemaal netjes bijgewerkt, de gaten in de dorpels om de skirts mee vast te maken worden ook dichtgemaakt, eigenlijk wordt de auto aan beide kanten onder de sierstrip gewoon opnieuw gespoten behalve de deuren.... denk dat die volgende week ongeveer klaar is (hoop ik)
laat de auto in belgie spuiten, die gebruiken nog "echte"verf in plaats van die waterverf in holland, in belgie spuiten ze nog met loodhoudende verf, niet zo best voor het milieu maar heeel goed voor m'n golv
leuk detail; het bedrijf die mijn auto onderhanden neemt doet nogal exclusieve auto spuiten, toen ik eraan kwam rijden in m'n vw uit 1981 stond er binnen een blinkende jaguar XJ220 en buiten stond een oude Maserati

daar wil ik m'n auto wel bijzetten
tot zover ff , als ik de auto weer ga halen zal ik paar foto's maken