Thread: Portugal
View Single Post
Old 24-10-2005, 19:54
millie's Avatar
millie millie is offline
VW Addict

Eerlijk gezegd begrijp ik je verhaal niet helemaal. Ben je nou trots op de ongelukken, hetgeen ze veroorzaakt en het land? Of zijn er nou allemaal dingen waar je je aan ergert?

Ik rij helemaal geen 30.000 km per jaar, maar ik zie wel meer dan 2 ongelukken per week hoor (vanochtend al een kettingbotsing, en het is pas maandag). En je hoeft hier ook weinig te doen om een flinke ruzie te krijgen. Er worden hier mensen doodgeschoten voor minder dan het opsteken van een middelvinger (maar da's wel een heel extreme stelling, geef ik onmiddelijk toe).

Ik vind het juist triest dat hier zoveel ongelukken gebeuren!
Ik zie gemiddeld 2 ongelukken per dag!
Het gemiddelde van 1 jaar wat ik per dag zie.

Er zijn hier slechten dagen,bevoorbeeld de eerste regen,wegen spekglad,
Dan zie ik soms wel 10 op een dag en geen kleintjes.
Zie fotos.
Ik zit dagelijks in Lissabon en einde van de dag ben je gewoon gergert aan iedereen op de weg.

Je zegt er word mensen dood geschoten minder dan het op steken van een middelvinger.
Maar maak je het zelf mee?
Ik heb dus al drie keer gehad dat mensen me van de wegdrukken om verhaal te halen om die ene vinger.
Een goede portugese vriend van mij is een paar maande geleden in het ziekehuis terecht gekomen.

11 hechtingen in zijn hoofd omdat hij door iemand met een bierflesje op zijn kop is geslagen.
Dit is niet wat je wel eens leest of hoort,dit is wat je hier dagelijk kan mee maken.
Als je goed staat gepakeerd krijg je krassen of deuken op je auto.
Ik heb een nieuwe ford focus naast mijn golf.

Die auto zit vol met krasen van een ander,staat er een naam bij?
Ik wil allen mijn verhaal kwijt waar ik me aan erger!
Want geloof mij maar in nederland ben je beter af met een auto.