View Single Post
Old 07-11-2005, 13:57
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

ik had er 2 maand in gereden.... toen had ik in m`n hoofd dat ik hem helemaal wou restaureren.. helemaal uit elkaar... laten lassen....laten spuiten....alles weer als nieuw maken.... omdat ie toch al een beetje roest begon te krijgen waardoor hij niet door de keuring kon komen (dorpels)... maar achteraf was ie nog in goeie staat als ik em vergelijk (nu) met auto`s van hetzelfde bouwjaar...

sja.. dus ik heb een garagebox gehuurd... en daar heb ik em gestald... gestript en toen een jaar wezen sparen... elke maand een bedrag opzij leggen... veel werken.. maar er zat geen gang meer in...

toen heb ik hem maar in onderdelen verkocht en van het geld wat ik al gespaard had en wat ik voor de onderdelen kreeg mijn huidige automaatje gekocht en die onder handen genomen...

als ik had geweten dat ik een maand later 1200 euro rijker zou zijn door stagevergoeding, had ik hem nooit weg gedaan.. en stond ie waarschijnlijk nu al compleet en superstrak in de nieuwe lak... roestvrij en was ik al een mooie poos bezig met opbouwen..

maarja... das achteraf...
Reply With Quote