View Single Post
  #16  
Old 17-11-2005, 09:36
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

Quote:
Originally Posted by hajee
ja het gaat er erg aan toe op de testbaan!
maar iig,nu even een serieus antwoord:
kortgezegt als je er een andere motor in gooit, met een andere motorcode,
dus in jouw geval een type 2 turbodiesel motor, dan wordt er eerst gekeken of er een typegoedkeuring is van jouw auto, met deze motor erin(waarschijnlijk niet dus) is dat wel het geval, dan krijgt je auto de typegoedkeuring van dat model,
is dat niet het geval, moet je dmw fabrikant-documentatie aantonen hoeveel vermogenstoename,(of afname??) hebt, is dit meer dan 40% dan moet je voor een weggedragtest en een geluidstest naar Lelystad, is dat minder dan 40% dan moet je alleen voor een geluidstest naar Lelystad.(dit is eigenlijk niks meer en niks minder, dan langs een aantal microfoons rijden, op een recht stuk op de middenbaan)
en ik weet zo niet wat de kosten hiervan zijn.
suc6
hj
btw: zie je toch maar af van lpg inbouw?



Dank je! zal wel ff contact opnemen wat betreft de kosten...

Tja LPG... ik ben er niet meer zo kapot van na het zien van dit:


__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote